• sweet as sugar •
miss you :')
Khamis, 6 Mac 2014 • 6:34 PG • 0 comments
hye dah lama aku xon blog... biasa lah kalau dah masuk umur 19 ny.. aku makin sebok dengan dunia berlajar.. aku tak cerita banyak sangat pon cuma nak kongsi2 pengalaman aku sepanjang masuk berlajar ny.. aku rindu makkk,,kawan2 adik2 :') yang paling penting aku rindu kan arwah sangat :) sampai situ ja aku nak cerita kalau ada masa lagi aku singgah2 lah kat blog oke sayang hampa :*




PASTFUTURE
Welcome
hai awak saya nak cakap yang saya CINTAKAN AWAK dan saya TERLALU SAYANGKAN AWAK SAYANG :')
WE CHAT ID :dokter_syara57


memories

  • AKU RINDU DIA YA ALLAH :'(
  • mmod raya :')
  • apa yang berlaku pasti ada hikmahnya :')
  • Genggam Erat
  • pengalaman bercinta tuh memeritkan :')
  • cinta can make me derita
  • ini adik saya..eyra yang senget lagy sengal... he3...
  • :: kesunyiaan :'(
  • my story
  • setiap perjalanan hidup ada ceritanya

  • da credits
    Template : valentina