• sweet as sugar •
cinta can make me derita
Jumaat, 7 Disember 2012 • 3:40 PG • 0 comments
~ adoyy..sorang lagy insan yang dah buat aku jatuh hati dekat dye,,aku pun xtau perasaan apekah nyh..tapi bila aku baca balik semua chat aku ngn dye aku rasa sedih sgt sbb xhargai dye..hurm..aku suka sbnrnye weyh..tapi...kau dah xmcm dulu..kau dah laen..aku takut kau tinggal aku..aku xnkk pergi lagy.. nanti lau aku dah xder kau selalu lah ziarah kubur aku.. aku xsanggup nak kehilangan org yang aku sayang lagy..abiey.. maapkan orang..orang tahu orang xsepatotnya buat abiey cam nyh..orang kesunyian sbnrnya..betapa sakitnya permainan cinta nyh sbnrnya..tolonglah sape3 nasihat aku..pliss... berdosakah aku nyh.. aku dah xboleyh gelak macam dulu lagy..aku xtahu kenape..aku sayang sangat kat kau..kau ade something yg special sagt3 tok aku,,tapi aku tahu addernorg laen yg dah suke kau :'(... kalau aku dipanjangan umor satu hari nanti..kite jumpe ea..aku mencintai kau dalam dyam :'( aku terpaksa dyam tkut cinta ku bertepuk sebelah tangan :')


i so sorry abiey...kau dah buat aku terluka sbnarnya :'(


PASTFUTURE
Welcome
hai awak saya nak cakap yang saya CINTAKAN AWAK dan saya TERLALU SAYANGKAN AWAK SAYANG :')
WE CHAT ID :dokter_syara57


memories

  • ini adik saya..eyra yang senget lagy sengal... he3...
  • :: kesunyiaan :'(
  • my story
  • setiap perjalanan hidup ada ceritanya
  • tensionnn !!
  • hebatnya permainan cinta
  • seNgal keyh!!
  • my ex 3 sengal aku hak3 (^_^)
  • ..aku sayang diorang woi..xda yang terbaek dari di...
  • aku gembira walaupun hati aku sedang menangis

  • da credits
    Template : valentina