• sweet as sugar •
setiap perjalanan hidup ada ceritanya
Khamis, 8 November 2012 • 7:52 PG • 0 comments
okey.. 8.november.2012

--> aku nak bagi tahu rindu hang yang amat sangat..entah la..ak nyh pelik sikit..tapi kan..seyezz aku cakap..xtahulah asal lah perasaan ny datang..hurmm harap hang tengah bahagia sekarang,,soe jgak aku bz ngn SPM now..pelik kan..aku dah lame xdicintai..dah lame single sbnarnya..aku takut nak couple2 sbnarnya bila aku tengok kawan2 aku ramai yang kene permaenkan oleh lelaki..CINTA PURA-PURA..

kalau lah hang jadik milik aku,aku akan bagi tahu kat satu dunia ny yang hang milik aku sorang jer,,xda saper yang boley rampas hang daripada aku..  I ALWAYS MISS YOU!! cuma hang jer xpernah paham perasaan aku..ang buat cam orang hati kering yang xda perasaan..cam mana kita kenal dulu ngn cara baek..bile nak berpisah pun ngn cara baek lah.. aku sunyi sangat bila hang pergi dari hidup aku..bila hang datang hang berpura2 seolah3 heppy..aku tahu apa maksud yang tersurat dan tersirat dalam diri hang..

KITA TAK BERHAK MENGHALANG 
SESEORANG UNTUK MENCINTAI KITA. TAPI KITA BERHAK UNTUK MENCINTAI SESEORANG


PASTFUTURE
Welcome
hai awak saya nak cakap yang saya CINTAKAN AWAK dan saya TERLALU SAYANGKAN AWAK SAYANG :')
WE CHAT ID :dokter_syara57


memories

  • tensionnn !!
  • hebatnya permainan cinta
  • seNgal keyh!!
  • my ex 3 sengal aku hak3 (^_^)
  • ..aku sayang diorang woi..xda yang terbaek dari di...
  • aku gembira walaupun hati aku sedang menangis
  • cantiknya pakai niqab..
  • aku tetap aku :(
  • my lovely friend's (^_^)
  • hanya kenangan bersama si dia :)

  • da credits
    Template : valentina