• sweet as sugar •
seNgal keyh!!
Isnin, 1 Oktober 2012 • 4:48 PG • 1 comments
..ha3 nyh member fb aku..budak peneng katenye..ha3 dye kelakar weh..kadang3 macam masuk air pon ader kitorang..hak3..happy kawan ngn dye..xder pape k antra kitorg aq agp dye macam abg aku tu je..xder pape un aq nak cakap sal budak senget ny..ha3 sape yang jadik kawan aku,,aku akan update lah sal dye..ha3 ^_^

_wa sayang sama lu beb!!





PASTFUTURE
Welcome
hai awak saya nak cakap yang saya CINTAKAN AWAK dan saya TERLALU SAYANGKAN AWAK SAYANG :')
WE CHAT ID :dokter_syara57


memories

  • my ex 3 sengal aku hak3 (^_^)
  • ..aku sayang diorang woi..xda yang terbaek dari di...
  • aku gembira walaupun hati aku sedang menangis
  • cantiknya pakai niqab..
  • aku tetap aku :(
  • my lovely friend's (^_^)
  • hanya kenangan bersama si dia :)

  • da credits
    Template : valentina