• sweet as sugar •
aku gembira walaupun hati aku sedang menangis
Ahad, 30 September 2012 • 7:37 PG • 0 comments
..30.september.2012..
untuk apa kita bertemu jika hanya penuh derita???
sedih sangat aku time ny..aku sebak bile tengok gambar dye..aq gembira walaupun hati aku sedang menangis..ya allah apakah dugaan ini??xper aku redha..aku just nak doakan dye bahagia sampai nafas terakhir aku..dye cakap kawan xper.aq xmara kan unk walaupun unk tipu aku..ang layak untuk menipu aku..xper lah paper pun aq xkan biarkan ang tau yang aq selalu sedih sebab ang..sakitkan aty bile kite nak orang tu then orang tu xterima cinta kite???xper aku akan cuba berpura2 biar dye xtau yang aku tengah sedih..aku kene kuat tu yang sedang aku lakukan sekarang..terima kasih sebab mengajar aku erti tidak berharap..:'(




PASTFUTURE
Welcome
hai awak saya nak cakap yang saya CINTAKAN AWAK dan saya TERLALU SAYANGKAN AWAK SAYANG :')
WE CHAT ID :dokter_syara57


memories

  • cantiknya pakai niqab..
  • aku tetap aku :(
  • my lovely friend's (^_^)
  • hanya kenangan bersama si dia :)

  • da credits
    Template : valentina