• sweet as sugar •
tensionnn !!
Selasa, 9 Oktober 2012 • 11:13 PG • 0 comments
argh!! rasa sedih sangat !! ya allah..tabahkan hati aku..sial la asal semue jantan same ea..sesetengah tu xpandai nak hargai aku..argh!!!!! nak mati rasa !! WHAT THE FUCK !! ..sedih,,,,kenape allah selalu uji aku macam ny. !!!!!!! naaakkkk papaaaaaa !! nnnnakkkkkk abang !!! adikk nak abang !!..semue orang xpaham adik..abang je paham adik !! abang !! adik sedih..diorang suke maenkan hidup adik..ape dosa adik?? ape silap adik?? adik xpernah curang ! adik selalu happykan diorang !!..diorang ader paham adik?? bile dah kecewa baru carikk adik balik..adik buang duit col diorang tiap3 ary semata2 nak senangkan n hepykan aty diorang !! tapi diorang...

argh !! sometimes kite kene hidup dlm kesedihan...pappaaaaaaa!!! mamaaaaaa rindu papa!!!! 


credit to : ARWAH SAIFUL IZHAM.B OMAR 


PASTFUTURE
Welcome
hai awak saya nak cakap yang saya CINTAKAN AWAK dan saya TERLALU SAYANGKAN AWAK SAYANG :')
WE CHAT ID :dokter_syara57


memories

  • hebatnya permainan cinta
  • seNgal keyh!!
  • my ex 3 sengal aku hak3 (^_^)
  • ..aku sayang diorang woi..xda yang terbaek dari di...
  • aku gembira walaupun hati aku sedang menangis
  • cantiknya pakai niqab..
  • aku tetap aku :(
  • my lovely friend's (^_^)
  • hanya kenangan bersama si dia :)

  • da credits
    Template : valentina