• sweet as sugar •
:: kesunyiaan :'(
Jumaat, 23 November 2012 • 7:17 PG • 0 comments
23/11

~ wow..bosan macam nak nangis pon ada..ya allah jangan lah kau bagi orang laen amik dye dari aku..aku happy sangat ngn dye..dye paham aku..dye caring..btw aku suke dengar dye ketawa..sebb tuh aku suka buat kelakar..i love you bie!! just awak jer bz..yg penting time gadoh mesti aku akan menang..ha3 mestilah xkan lelaki nak menang jugak kowt.. exam ader lagi 4 paper..xlama lagi aku dah nak pergi PLKN..mungkin sya akan merindu awak sangat2..macam pergi 3 tahun pulak..hurm yang paling menyedihkan dye..aku dah aggp abang..tapi... kami dah gadoh aku perangai busuk dye tuh!! bodoh..aku xsuka hang sebenarnya.. minx macam3 dekat aku..ingat aku bank ka?? perangai xberjenis langsung..ptot lah layan sagt awex tuh..yer lah awex tuh yg bawak ang naik sekarang..cam aku batak plak..bie awak buat ape sekarang?? bby windu bie lah.he3 suare dye kelakar..suke ha3.. tapi kite jauh.. jumpe pon susah kan.. xpe3 awak carik duit banyak3 lepas tuh kite... got married... he3 alolo swettnye.. he4 tetibe asew hepy plk..tapi hakikatnya tengah sedih..kalau boleyh nak lari jauh sangat2,,xnk tengok muka hang pengkhianat!! ingt aku nak tundokk dekat hang..?? sorry to say lah..paper poon aku doakan dye tuh epy..aku xkan pernah agp ang musuh aku kawan :(


PASTFUTURE
Welcome
hai awak saya nak cakap yang saya CINTAKAN AWAK dan saya TERLALU SAYANGKAN AWAK SAYANG :')
WE CHAT ID :dokter_syara57


memories

  • my story
  • setiap perjalanan hidup ada ceritanya
  • tensionnn !!
  • hebatnya permainan cinta
  • seNgal keyh!!
  • my ex 3 sengal aku hak3 (^_^)
  • ..aku sayang diorang woi..xda yang terbaek dari di...
  • aku gembira walaupun hati aku sedang menangis
  • cantiknya pakai niqab..
  • aku tetap aku :(

  • da credits
    Template : valentina