• sweet as sugar •
Isnin, 3 Disember 2012 • 6:09 PG • 0 comments
ini adik saya..eyra yang senget lagy sengal... he3 suka dya ..gigi dye omey sih.. budak ngek ngok yang pandai buat aku tersenyum.. aku baru kenal dye.. btw kiteorg dh knl cm setahun dah..itulah aku seorang budak yang xmalu.. ha3 .. tapi kan dye selalu sakit3.. pliss don't leave me..xnak adik pegy mcm abg ngn papa akaq.. janji k.. dye nyh geng gila3 ngn aku..kalau aku dipanjangkan umoq..aku nak sangat jumpak dye cubit3 tahik lalat dye..hik3.. romantik x?? he3 love kau lah adik :P semalam gayut ngn dye ..then banjir..aku excident sebab aku tension sgt dan teramat sedih..aku dah lama xnangis sebenarnya.. gayut ngn dye sampai aku terlupe hary nyh exam..lambat aku pergi..dah setengah jam org jawab..then aku terus pecut..mama pesan jgn bwk laju3 nti tkut jtuh lagy..



---> teng teg teng.. bintang terkenal naizul..
- ini lah budak yang selalu buat aku xkeering gursi.. macam3.. bess wooo uat dye selalu nangis..chomel bangat.. aku memang pon suke buat org nangis..pas tuh aku nak tengok dye gelak plk.. nak bagi jadik gila macam aku.. perkataan yang paling aku benci bile dye panggil aku orang gila.. nak hantar aku pergi tanjung durian..katenye tanjung rambutan dah penuh.. tapi.. aku dah xkuat macam dulu..dah xboleyh nak bergurau ngn dye lagi.. entah sometimes aku rasa bdoh plak buat seseorang tuh.. tapi aku nak cakap kau memang paling terbaek diantara yang terbaek.. selalu senyum..aku xjanji boleyh buat kau tersenyum macam dulu lagy ker x..tapi aku akan cube.. sonok tengok kau selalu gelak cam kure3,,heh4.. jangan selalu sedih.kau kene kuat..allah sedang uji kau sama ada kau kuat ker x untuk dapat seseorang tuh..


PASTFUTURE
Welcome
hai awak saya nak cakap yang saya CINTAKAN AWAK dan saya TERLALU SAYANGKAN AWAK SAYANG :')
WE CHAT ID :dokter_syara57


memories

  • :: kesunyiaan :'(
  • my story
  • setiap perjalanan hidup ada ceritanya
  • tensionnn !!
  • hebatnya permainan cinta
  • seNgal keyh!!
  • my ex 3 sengal aku hak3 (^_^)
  • ..aku sayang diorang woi..xda yang terbaek dari di...
  • aku gembira walaupun hati aku sedang menangis
  • cantiknya pakai niqab..

  • da credits
    Template : valentina