• sweet as sugar •
pengalaman bercinta tuh memeritkan :')
Khamis, 11 April 2013 • 1:00 PTG • 0 comments
hye.. just nk cakap aku miss seseorg yg pernh hadir dlm hidup ak walaupun skjp..rindu kau abiey :'(.. tapi now kau dah jadik milik org lain..mber aku sndri tergamk tikam aku dari belakang..dye rampas abiey aku.. :'( peritt oh..sedihh weyh..aq xsgke..bila aq dtg sni diorg dh..hurm..hebatnya perancangan yang telah ALLah aturkan untuk kita,,kita xberhak kan nk hlg seseorg tok mencintai kita..tapi.. aku :'( xkesah lah janji aku tahu cinta ALLAh itu mesti kekal punya kan :') aku rindukan kau mohd azrull :'(.. ya allah!!! kejam ker aku..aku terlalu sygkan kau :'( asal..npe kau tergamak buat aku macam nyh..aku xlayak ker tok kau :'(.... abiey!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!mohd azrul!!! 


PASTFUTURE
Welcome
hai awak saya nak cakap yang saya CINTAKAN AWAK dan saya TERLALU SAYANGKAN AWAK SAYANG :')
WE CHAT ID :dokter_syara57


memories

  • cinta can make me derita
  • ini adik saya..eyra yang senget lagy sengal... he3...
  • :: kesunyiaan :'(
  • my story
  • setiap perjalanan hidup ada ceritanya
  • tensionnn !!
  • hebatnya permainan cinta
  • seNgal keyh!!
  • my ex 3 sengal aku hak3 (^_^)
  • ..aku sayang diorang woi..xda yang terbaek dari di...

  • da credits
    Template : valentina