• sweet as sugar •
AKU RINDU DIA YA ALLAH :'(
Sabtu, 10 Ogos 2013 • 8:23 PTG • 0 comments

 


MOHD KHAIRUL ADNAN B MOHD RASOL

aku rindu dia ya ALLAH :'( kenapa ..kenapa kau bg aku sekejap ja pinjam dia.. entah lah aku tak tahu nk cakap mcm mna aku terlalu rindu dekat dia.. angahh.. mna kau..kau rindu suara kau :'( rindu nak dgr kau gelak... kau nasihat aku.. gurau dgn aku,marah aku :'( segalanya lah.. aku mintak maaf.. kalau lah aku dapat putarkan balik masa aku nk sgt jga kau nk sgt melutut kat kau ,,aku nk mtk ampun dan maaf.. aku tak tahu knpe kau nk jauhkan diri dari aku.. apa salah aku..ap kurangnya diri aku dgn org laen :'( .. aku tak kan pernah berhenti berharap aku akan usaha utk dapatkn kau.. kalau aku kte aku nak aku akn dapatkn..biarlah org nk anggap aku gila aku tak kesah janji aku dapat hidup bahagia :') ..

now sekrang aku dah lemah... :'( aku tak kuat mcm dulu lgy... aku tggu kau angkat kol tiap2 hari :'(  setiap kali kau tak angkat aku menangis weh..mana kau yg dulu.. yg always hepy.. semua tuh dah tak da :'( tolong jgn siksa aku ..aku melutut aku merayu,,, kenapa aku mudah jatuh hati dgn org.. kenapa besarnya dugaan mu ya allah..  kalau kau ada tersinggah2 kat blog aku.. aku nk bg tau kat kau yg aku terlalu rindukan kau.. aku jatuhkan EGO aku tok kau angah..tu yg kau nk dgr kan.. :'( semoga ALLAH akan bukak pintu hati kau balik :')  aku cuma nak kita jadik teman yg mcm dulu selalu kongsi problem tak lebih pada tuh.. aku dah anggap kau mcm abang aku :')
AKU TAAKKAN PERNAH LUPAKAN KAU TUH JANJI AKU :')



PASTFUTURE
Welcome
hai awak saya nak cakap yang saya CINTAKAN AWAK dan saya TERLALU SAYANGKAN AWAK SAYANG :')
WE CHAT ID :dokter_syara57


memories

  • mmod raya :')
  • apa yang berlaku pasti ada hikmahnya :')
  • Genggam Erat
  • pengalaman bercinta tuh memeritkan :')
  • cinta can make me derita
  • ini adik saya..eyra yang senget lagy sengal... he3...
  • :: kesunyiaan :'(
  • my story
  • setiap perjalanan hidup ada ceritanya
  • tensionnn !!

  • da credits
    Template : valentina