• sweet as sugar •
mmod raya :')
Sabtu, 10 Ogos 2013 • 8:10 PTG • 0 comments


SELAMAT HARI RAYA.. rasanya masih belum terlambat untuk aku ucapkan ucapan tu lgy kan :').. sORRY dah lama tak update kat blog nyh.. aku BZ sikit.. now study ... raya korang tahun nyh macam mana?? aku hurmmm boleh lah SIMPLE2 ja.. raya tanpa orang yang tersayang.. sekejap ja ALLAH nak ambik org yg kita sayang tuh pergi.. btw lagy 2 mnggu aku dh nk kena balik tempat berlajar .. lepas nyh tinggal mak ngn ayah lgy :'( .. sana sunyikkk takda org nk tolong masakn nasi,basuh baju semua kena buat sendiri.. :') tp pape pon semoga korang punya raya tahun nyh akn jadik pengalaman yang paling sweet tok korang :)



PASTFUTURE
Welcome
hai awak saya nak cakap yang saya CINTAKAN AWAK dan saya TERLALU SAYANGKAN AWAK SAYANG :')
WE CHAT ID :dokter_syara57


memories

  • apa yang berlaku pasti ada hikmahnya :')
  • Genggam Erat
  • pengalaman bercinta tuh memeritkan :')
  • cinta can make me derita
  • ini adik saya..eyra yang senget lagy sengal... he3...
  • :: kesunyiaan :'(
  • my story
  • setiap perjalanan hidup ada ceritanya
  • tensionnn !!
  • hebatnya permainan cinta

  • da credits
    Template : valentina