• sweet as sugar •
Genggam Erat
Sabtu, 1 Jun 2013 • 7:50 PG • 0 comments
"Sayang pejam matamu , genggam erat tanganku . Aku kan sentiasa disini , disisimu" . Aku memang memaksudkannya sebab aku tahu apa yang aku janjikan aku tak pernah mungkiri . Maaf andai aku terlalu emo untuk perasaan sebab aku emo lah aku yakin aku setia . Tak pernah lagi aku mungkiri cinta seseorang tapi yelah kerana rupaku yang tak sebeberapa , aku di tinggalkan . Hanya kerana aku seorang insan biasa . Maaf bukan mengungkit tapi luahan hati aku .
                                        Dah lama aku bukukan perasaan aku . Aku tak kisah orang kata aku emo lebih sebab aku yakin keistimewaan yang Allah bagi pada aku , bukan bongkak tapi kenyataan . Aku bersyukur Allah berikan aku sebegini perasaan . Indahnya ciptaan tuhan tak ternilai kurniaan-Nya .                                                                                                                                


PASTFUTURE
Welcome
hai awak saya nak cakap yang saya CINTAKAN AWAK dan saya TERLALU SAYANGKAN AWAK SAYANG :')
WE CHAT ID :dokter_syara57


memories

  • pengalaman bercinta tuh memeritkan :')
  • cinta can make me derita
  • ini adik saya..eyra yang senget lagy sengal... he3...
  • :: kesunyiaan :'(
  • my story
  • setiap perjalanan hidup ada ceritanya
  • tensionnn !!
  • hebatnya permainan cinta
  • seNgal keyh!!
  • my ex 3 sengal aku hak3 (^_^)

  • da credits
    Template : valentina