• sweet as sugar •
kawan baru ^_^
Selasa, 11 Mac 2014 • 1:11 PTG • 0 comments









ini time kat kolej tema glamours .. hahahhaha best semenjak jadik dewasa ny.. sumpahhh bz ngn study sangat dah berapa bulan tak update kat blog.. buat masa sekarang pintu hati aku dah tertutup untuk semua lelaki :') fokus berlajar lagi penting pape pon makin besar makin matang :* 




PAST
Welcome
hai awak saya nak cakap yang saya CINTAKAN AWAK dan saya TERLALU SAYANGKAN AWAK SAYANG :')
WE CHAT ID :dokter_syara57


memories

  • miss you :')
  • AKU RINDU DIA YA ALLAH :'(
  • mmod raya :')
  • apa yang berlaku pasti ada hikmahnya :')
  • Genggam Erat
  • pengalaman bercinta tuh memeritkan :')
  • cinta can make me derita
  • ini adik saya..eyra yang senget lagy sengal... he3...
  • :: kesunyiaan :'(
  • my story

  • da credits
    Template : valentina